Posted by : Meooo Comicore Club Feb 26, 2016


Bayangkan kalau KeluangMan digabungkan dengan Deadpool bagaimanakah rupa paras mereka? susah nak bayangkan bukan? Jadi marilah kita perah otak dan sertai 'battle' ini!!!

Panel juri akan memilih 3 orang pemenang yang paling kreatif design-nya dan beliau akan membawa pulang hadiah KOMIK yang telah ditaja olehBuasir Otak: The Komik dan T-Shirt ORIGINAL Keluang Man yang taja oleh Homework Studio.

Semua penyertaan battle akan diarkibkan dalam webkomik no.1 Malaysia,Matkomik. Serta akan dipaparkan dalam slide show montage dalam channel you tube 'pawagam Comicore' yang dikuasakan oleh tupaitv.com

Battle ini bermula pada 20/2/2016 dan akan berakhir pada 4/3/2016.

UPLOAD PERYERTAAN ANDA DI


JURI JEMPUTAN KHAS - Ibnukaduk Ameir

Tuan Ibnukaduk atau Amier sebelum ini bermula dalam seni kreatif sbg kartunis majalah Gelagat. Kemudian beralih arah ke bidang animasi bermula dengan Usop Sontorian pada 1994. Kemudian pada 1997 bersama membentuk dan menghasilkan animasi Keluang Man. Seterusnya pada tahun 2001, Bersama Quest Animations (m) Sdn. Bhd. -sebagai Penolong Pengarah Animasi. Kini bermula 1 Jun 2008 sepenuh masa di Homework Studio bersama teman-teman dalam cubaan menghidupkan studio animasi dan percetakan T-shirt sendiri. Di samping itu, kini beliau bergiat cergas sebagai Timbalan Presiden Persatuan Animasi Malaysia (Animas).

Dengan kata lain, Tuan Amier merupakan salah sorang pioneer dalam animasi Malaysia. Cool!!! 
grin emoticon
Jom berBATTLE!!! 
grin emoticon
Tarikh tutup 4/3/16 semakin hampir!

LAYARI SEGERA!!

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Kerajaan Komik - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -